Opel insignia 2009 Euro Ncap Testi



İnsignianın yolcu kabini önden çarpışmalarda stabil yapısını korurken, sürücü ve yolcuların tüm vücut bölgeleri çarpışmadan başarıyla korunuyor.Araçta diz havayastığı sunulmamasına rağmen çift ön gergili emniyet kemerleri sayesinde hem sürücü hemde ön yolcunun diz ve uyluk bölgesi yeterince iyi korunuyor.Çocuk güvenliğinde 3 yaşındaki yolcuyu temsil eden kukla çarpışmadan yüksek seviyede korunurken,çocuk koltuğu uyarıları yeterince kolay anlaşılır değil.Ön tampon,yayaların bacak bölgesini korumada tam puan alırken,kaput tasarımı baş bölgesi yaralanmalarına sebep olabiliyor. Tam boy perde hava yastıkları dışında segmentinde ilk ve tek olarak en baz modelden itibaren sunulan arka yan hava yastıkları ile özellikle çocukların ve arka koltuk yolcuların güvenliği maksimum düzeyde düşünülmüş.

Reklamlar

2 Yorum

  1. Burda safety assist’tin düşük olmasının nedeni hız sabitlemenin bulunmaması. Ancak bizdeki araçlarda hız sabitleyici olduğundan normal puanı daha yüksek olacaktır.

  2. Bu essentia yani Türkiyeye getirilmeyen en düşük donanım paketli aracı.Dikkat edilirse ilk resim üstünde yazılı.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .