Kullanma Kılavuzundan Alıntılar ( by turquaz72 )

Araçlarda uçaklarda kullanılan DATA RECORDER (Kara kutu) benzeri bir sistem olduğunu biliyor muydunuz? Kaza sırasında motor rpm değeri, emniyet kemeri kullanım durumu, frenleme yapılma durumu vb. bilgiler EDR adı verilen data recorders tarafından kayıda alınıyor ve sadece servislerde özel diagnostic cihazları ile okunabiliyor.
Otomatik vitesli arabalarda elektrik kesintisi olursa (aküden elektrik sağlanmazsa veya akü bozlursa) bu durumda Otomatik vites kolu P veya N pozisyonunda takılı kalıyorsa, bu pozisyondan kurtarmak için 1 tanesi özel bir tornavida.
Diğeri ise anahtarı kontaktan çıkarmak için kullanılan özel bir aparat.


Orta paneldeki tuşa (aşağıda gösterilen) kısa basarsanız TC (Traction control, çekiş kontrolü)
7 sn basarsanız ESC (Electronic Stability Control, Electronik Stabilite kontrolü) devre dışı kalıyor.
Özellikle yüksek performanslı araç kullanımı için ESC nin devre dışı bırakılması öneriliyor.
TC, ESC sistemleri güvenlik sistemleri oldukları için aracı sürekli kontrol altında tutuyorlar.
Piste girip drift yapmak, aracın limitleri zorlamak istiyorsanız kısacası aracın tamamen kontrolünü elinze almak istiyorsanız bu güvenlik sistemlerini devreden çıkartın.


Reklamlar

Yorum bırakın

Henüz yorum yapılmamış.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .