opel insignia edition turbo fotoları -aongoren-

evet aracımın kavaklıdere otoda meguairs boya koruma yapılmış halinden birkaç foto…
9

10

11

12

13

ve benim şimdiye kadar nette hiç fotosuna rastlayamadığım bir görüntü: arka sis lambasının görüntüsü… (geri vites ışığının simetriğinde parlak kırmızı)

14

yorumlarınızı bekliyorum… yorum yazmak için üye olmanıza gerek de yok, sadece isim ve e-mail yazarak yorum bırakabilirsiniz, üyelerin zaten bunları yazmalarına gerek yok. altta şu kadar yorum yazılmış veya yorum yapın kısmına tıklayarak çıkan kutuya yorum yazabilirsiniz.

11 Yorum

  1. güle güle kullanın gerçekten güzel araç ama keşke zenon farlı olan modelini alabilseydiniz. çünkü gerçekten çok farkediyor hatta full versiyonu bir hayli muhteşem…. güle güle kullanın kazasız belasız… ama şunuda ekliyeyim son aldıgım 3 arabayada boya koruma yaptırdım ama pasta ciladan emin olunki hiçbir farkı yok. tek farkı bir dünya para bayılıyorsunuz oda sizi rahatlatıyo işte. ama 6 ayda bi kışa girerken ve yaza girerken pasta cila yaptırıyorum, hem ekonomik hem dayanıklı.

    • güzel yorumunuz için teşekkür ederim. xenon farlı olan modeli tercih etme şansım ekonomik olarak mümkün olmadı. ancak 18” jantları ekletebildim, ki hergün iyi ki ekletmişim diyorum. boya koruma konusunda da hemfikiriz, ben boya korumayı çok pahalı uygulama yapan yerlerde yaptırmadım, o nedenle birkaç araba yıkama parasına da gerçekten değeceğini düşünüyorum. ayrıca 6 ay sonra da bedava cila atılma durumu var.

  2. biz yeni aldık üstünde 17 inc jantı wr cok kötü duruo 18 taktırmayı düşünüyoruz jant artı lastik ne kadar gelir bunları aldıktan sonra eski lastiği naapmamız gerek acaba lastikci bizim lastiği alırmıı

    • bu konuda sponsorumuz Sağlam Otomotiv size yardımcı olabilir sanıyorum, lastik ve jant konusunda hizmet veriyorlar. 0 216 6801743 den Ali Sağlam bey size yardımcı olacaktır. yerinizde olsam kış lastiği alıp yeni jantları ona takardım, lastik değişiminde de jantları değiştirirdim.

  3. ben sıfır alacağım 1600 motor 180beygir modelini ancak beyazmı siyahmı konusunda karar veremedim sizlerin fikirlerinizi acil bekliyorum.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .