Alman Dehasına Türk Çözümü !!!

Merhabalar.Size başımdan geçen bir olayı anlatayım.Olay şöyle.Burada da sürekli sorduğum aynanın ayarlanması ile ilgili sorunum(dikiz aynası)mevcuttu.Bu sorunu halletmek için bana en uygun zamanda Konyaya gitmeyi planlamaktaydım.Planımdan 3 gün önce yolda seyir halindeyken dikiz aynam DÜŞTÜ!Evet altındaki plastik kapaklarıda açarak düştü.Gördüğüm manzara korkunçtu.Aynanın geçtiği metal parça ile cam arasında çift taraflı yapıştırıcı bantlardan mevcuttu ve bunun aynayı taşımasının nasıl beklendiğini düşünerek tasarımla ilgili ciddi bir sorun olduğu fikri uyandırdı.Ayna altındaki plastik kısımla hiç oynamadan bantlayarak ayna altındaki kamera bağlantılarını kopmaktan kurtardım ve servisin yolunu tuttum.Yolda giderken Opel servisten telefon geldi.Sensör yazılım güncellemesi için beni çağırdıklarını söylediler,bende zaten size geliyordum diyerek servise ulaştım.Araç önce güncelleme için 2 saat serviste kaldıktan sonra bana ayna ile ilgili olarak aynanın cama sabitlendiği metal parçanın camın üzerine fabrika tarafından yapıştırıldığı ön camın DEĞİŞTİRİLMESİ gerektiği söylendi.Bende alternatif olarak çıkan eski metal parçayı yapıştırın eğer tekrar sorun olursa camı değiştirebileceğimizi söyledim.Bu arada servis müdürü ayna altındaki kapağın tırnaklarının kırılıp yapıştırıcı ile yapıştırıldığını bu yüzden GARANTİ DIŞI olduğunu söylediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.Parçayı incediğimde gerçekten yapıştırılmış olduğunu gördüm.Ancak bunun tarafımca yapılmadığını ve yapılmasınında çok anlamsız olduğunu aracın garantideyken böyle bir SAÇMALIĞIN benim tarafımdan yapılmasının mümkün olamayacağını,aracın sadece KONYA ve ANTALYA HEDEF OTO yani 2 yetkili servis dışında hiçbir yere girmediğini,tatilim sırasında otele bile anahtarımı bırakmadığımı birazda sertleşen bir uslupla söyleyince Konya servis Antalya Hedef ile iletişime geçti ve müşterimiz bize ayna sorunu olduğunu söyledi elimizde yapıştırıcı olmadığı için hiçbir işlem yapmadık diyerek OLAYI ÜSTLENMİŞ oldu.Tabiki olay burada bitmedi.Yaklaşık yarım saat sonra yapıştırmayı yapan kişi gelerek yanlış yere yapıştırdıklarını sökerek tekrar yapıştırmaları gerektiğini kapağın kapanmadığını söyledi.Tabiki yeni bekleme süreci sonunda aynayı sökemediklerini eğer zorlarlarsa camın siyah kısmının çıkacağını bunuda kötü görüntü oluşturacağını söyleyerek ÖN CAMI DEĞİŞTİRELİM dediler.Yapacak hiçbirşey olmadığından aracı serviste bırakarak otele geçtik.Bu arada Hedefin 250 tl karşılığı yapmaya çalıştığı boya koruma(Aracın heryeri güneş altında hareler içindeydi)da düzeltilecekti.Ertesi gün 14:30 da aracımı almak için gittiğimde camın değiştiği boya korumanın ise hiçbir müdahele görmediğini farkedince çılgına döndüm.(servise gireli 24 saat olduğu içindir haklıyım diye düşündüm)Opel imaj değiştiriyormuş,galerilerdeki sarı renk kalkıyormuş,boya koruma yapacak arkadaş bina boyuyormuş falan.Tabi aynı gün saat 05:00 dan beri beni bekleyen ailemi dahada bekleterek boya koruma için 1 saat daha süre verdim(bir daha uğraşmamak için)Sonuç boya koruma düzeldi,yazılım yüklendi,cam değişti,ayna altındaki kapak Almanyadan bekleniyor.24 saat su gibi geçmedi ve ben 8 saat yolculuk yapıp 12 saat aracı bekleyen ailemle birlikte evime geldim.Aradan 4 gün geçti ben önce Adapazarı sonra İstanbula(1000 km yol yaparak)gittim.İstanbulda aracı sabah çalıştırdığımda bir baktımki benim park sensörleri ÖLMÜŞ,ses seda yok.Oysaki yazılım yüklendi değilmi ama yok!İstanbulda Erdemir Opel’e aracı dönüş yolculuğu öncesi götürdüm.Yaklaşık 2 saat yazılım tekrar yüklendi.Çalışandan öğrendiğim kadarıyla Konyada yazılım yüklenememiş(boşa beklemişiz saatlerce)Yüklense tekrar yüklenemezmiş.2 saatlik kayıp,Köprü çilesi,Otobanın kaza nedenli tıkanması,Karayollarının anlamsız tabelaları sonucu yanlış yola girmem,gece 03:00 da evime geldim.Şimdi bu uzun muhabbetle sizi sıktığım için özür diledikten sonra size sorum ,bu ülkede işini doğru yapan kimse kalmadımı yoksa benmi bahtsız bedeviyim bu yakında çöl olacak topraklarda… Kırık parçanın resmini ekledim…

Reklamlar

5 Yorum

  1. Birde şunu düşünüyorum yolda süratle giderken ayna düşse ve ben refleksen aynayı tutmak için manevra yaptığım sırada bir araca çarpsam yada yoldan çıksam,sorunlu aynadan dolayı geriyi göremediğimden kaza yapıp ÖLSEM bunun sorumlusu sizce kim olur.Saygılarımla…

  2. çok geçmiş olsun, bence size bu sıkıntıyı yaşatan bayiyi GM Türkiye’ye mutlaka şikayet edin.

  3. Bu arada dün yazdığım burada yayınlanana benzer şikayet yazımdan sonra bugün 12:00 da İzmirden GM Türkiyeden aradılar.Yazdığım yazıyı gayet ayrıntılı okuduğunu söyleyen beyefendi bizim bu tip durumlarda bayilere yaptırımlarımız var.Gerekli yazışmaları hazırladık,çözebileceğimiz başka bir sorununuz varmı dedi.Bende hemen hemen tüm servislerin lakayıt çalışmalarının bizleri huzursuz ettiğini,güven sorunu oluşturduğunu bildirdim.İleride olabilecek sorunlar için mutlaka bize bilgi verin dedi.Yani konu ile ilgilendiler.Yine belirteyim ne olursa olsun ben aracımdan gayet memnunum.

  4. Merhabalar,

    Sorun çözüldü mü tam olarak…

  5. Öncelikle büyük gemiş olsun.özellikle SERVİSLERDE ALDATILMAK bir türkiye klasiğidir.Orada siz servise girdiğinizde, onlar servise giren araca yapılan işlemleri düzenleyip merkeze bilgi verirler.Asıl işleri araç bakımı değil, yapılmayan işlemleri de rapor etmektir.Ancak kişisel çabalarınızla (rica ederek veya zorlayarak veya işten anlıyorsanız bildiğinizi göstererek) iş yaptırabilirsiniz.Bu da çalışma ahlakının burada her zaman ne boyuttta olduğunu gösterir.
    Şimdilerde ise, burayı tanıdıklarından, bu tip şikayetleri dikkate alarak servisler üzerinde yaptırımlar uyguladıklarını söylüyorlar.Bu ne kadar doğru bunu bilmiyoruz.Ama anlattıklarınıza göre gerçekten zorlayıcı çalışmaları var.E..ne diyelim? İnşallah düzeliir.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .