AUTOCAR OPEL INSIGNIA

insignia0001

3 Yorum

  1. yılın otomobili ödülü ancak bu kadar detaylı bir yazı ve fotolarla anlatılabilirdi, teşekkürler goday… insanlar yılın otomobilinin ne kadar zor bir süreçte ve titizlikle seçildiğini görsünler ve bu ödülün değerini bilsinler.

  2. Autocar dergisinin insignia ya özel hazırladığı bu dergiyi bende aracımı aldığım bayiye gittiğimde gördüm ve rica edip(aslında direk el koydum) aldım.Gerçekten güzel bir çalışma olmuş insignianın bütün aşamalarını detaylı anlatmışlar.Tarayıcım olmadığı için diğer arkadaşlarla paylaşamadım.

  3. Ben komşunun tarayıcısını kullandım.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .