Turtle wax uygulaması…

Öncelikle herkese merhabalar,

97 model diğer aracımızda birçok ürün kullandım, sonax olsun çbs olsun… Özellikle carlack 68’den memnun kalmıştım. Birde eskiden raflarda sıklıkla bulunan bluecoral ürünlerinden.

Enson diğer aracımızda Turtle wax uygulaması yaptım. Türkiye’de aradığım ürünleri bulamadım daha sonra adı sık telafuz edilen cleanyourcar sitesinden bazı ürünler sipariş ettim ve bugün ürünler geldi. Onlarında uyglamasını yapacağım. Öncelikle Turtlewax alacak olan arkadaşlar varsa, bilgi vermesi açısından fotoğrafları paylaşıyorum:

Bir süre önce uyguladığım ürünlerle ilgili, fotoğrafları ekliyorum:

Öncelikle kullandığım malzemeler:

TURTLE WAX® PLATINUM ARAÇ ŞAMPUANI
TURTLE WAX® ORJİNAL TEFLON SIVI CİLA
TURTLE WAX® UZUN ÖMÜRLÜ CİLA KORUYUCU
Mikrofiberli bezler,
Pamuk,
Araç yıkamak için, yıkama eldiveni…

Toz tutmama özelliği yok, 1 haftada araç bir hayli tozlandı otoparkta ancak araç parlak görünüyor…

Uygulama sonrası fotoğraflar:

Uygulamadan 1 gün sonra çekilmiştir.

Boncuklanma fotoğrafı ise uygulamadan 1 hafta sonra yıkama esnasında çekilmiştir…

dsc06455

dsc06454

dsc01865y

dsc01861

dsc06456m

dsc01860x

dsc01857

dsc01856n

Uygulamadan 2 hafta sonra, yağmurlu bir günde de boncuklanma fotoğraf karesi:

dsc06958

Yeni uygulama yapacağım ürünler:

Geçenki uygulamayı pamuk ile yapmıştım. Silmesini ise microfiber bezle.

13 Yorum

  1. ergül bey şunu söyleyeyim sanıyorum sizin dediginiz yere gittim ve ben sıfır aracıma XZILON X4 diye bir boya koruma yaptırdım harika birsey ben bayıldım arabanı seviyorsan eger git derim.le meridien otel karşısında autospa diye tabelası var .autospaetiler facebook ta takip et emin olabilirsin.

  2. MERHABA HERKESE.
    ÖNCELİKLE FORMLARI COK OKUDUM VE GERCEKTENDE ETİLERDE AUTOSPA FİRMASINA GİTTİM KALITELİ YERİ GÜZEL ARACLARIDA COK ELİT SANIYORUM ETİLERDE ARACLAR HEP BÖYLE BEN SERAMİK KAPLAMA YAPTIRDIM EVET RANGE ROVER JEEP İÇİN 2.850 TL ÖDEDİM İÇİ DIŞI HERYERİ YAPILDI AMA ARACI GÖRMELİYDİNİZ 3 GUN ARACIM ÖZKAN BEYDE KALDI ARACIMI TANIYAMADIM DESEM YERİDİR ÖNCELIKLE CİZİLMİYOR ARAC EVET SACMA GELEBİLİR AMA ARAC YIKANDIGINDA ASLA BEZ CİZİKLERİ OLMADI BENDE COK ŞAŞIRDIM BUNA AMA BANA DEDİKLERİNDE SACMALIYORLAR SANDIMBU İŞTE GERCEKTEN USTALIK VE İŞÇİLİK COK ÖNEMLİ,HERKESE TAVSİM OLSUN ETİLERDE LE MERİDYEN OTELİN KARŞISINDA BU FİRMA ZATEN İÇERDEKİ ARAÇLARI GÖRUNCE SANIYORUM KARARINIZI VERECEKSİNİZ.. TEŞEKKÜRLER ÖZKAN ATEŞ.TEŞEKKÜRLER AUTOSPA PERSONELİ.İLĞİNİZE VE ALAKANIZA ……


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .