GM Dış İlişkiler Müdürü Sinan ULUSOY; Yenilikler Sürecek…

GM Türkiye Dış İlişkiler Müdürü Sinan Ulusoy‘a sorduk; “Opel’den son aylarda değişim adına müthiş ataklar ard arda geliyor. Önce Insignia şimdi de Yeni Astra…”

 

 Ulusoy: Astra HB modelimiz bildiğiniz gibi Türkiye pazarında uzun yıllar (2005-2008) açık ara segment lideriydi geçen yıl yeni Astra modelimizin pazara sunulması arifesinde doğal olarak liderliği bir süreliğine bırakmıştık (az farkla) ama 2010 yılı ilk çeyrek sonunda yine HB C segmentindeki liderliğimizi geri aldık.

 

“Yani?.  Biraz açalım mı?” 

  

 
Ulusoy: Astra HB, yılın ilk üç ayında gerçekleştirdiği toplam 1.507 adetlik satış rakamı ile segmentinde lider koltuğuna oturdu. Toplam satışımızın %36’lık bölümü Yeni Astra HB satışlarından gelmektedir.

 

“O zaman geçtiğimiz yıla oranla bir artış söz konusu” 


Ulusoy:  Tabiî ki, Almanya’da 2010 yılının ilk iki aylık sipariş oranı geçen senenin aynı dönemine kıyasla yüzde %38 arttı. Bu artış ile Opel Astra, Almanya kompakt sınıfında ikinci sırada yer alıyor.  
 

 

“Peki buna tüketiciler  yaptığınız yenilikleri fark ediyor diyebilirmiyiz?”


Ulusoy:  Kesinlikle..Opel Türkiye Genel Müdürümüz Özcan Keklik’in dediği gibi  “ Yenilikçi teknolojiyi uygun fiyatlarla sunma konusundaki gücümüz tüketici tarafından olumlu karşılandı. Bu, ileri teknolojiyi dikkat çeken tasarım ve kaliteli üretim anlayışıyla başarılı şekilde harmanladığımızın kanıtıdır.” Sayın Genel Müdürümüze katılmamak elde değil.

“Peki Astra talepleri karşılanabiliyor mu?”
Ulusoy: Astra HB, Avrupa genelinde 100 bini aşkın siparişle beklentilerin üzerinde satış rakamına ulaştı. Bu artış, yılın ikinci çeyreğinde Opel’in Polonya-Gliwice’deki üretim tesislerine üçüncü bir vardiyanın ekleneceği anlamına geliyor.    

 

“Öyle görülüyor ki Astra segmentinde  yine bayrağı önde taşıyacak”


Ulusoy:  Bu geçmişte de böyleydi. Opel’in 1936’da Olympia Kadett ile başlattığı kompakt sınıf geleneğinden gelen Astra HB, C segmentinde her zaman Avrupa’nın en çok satan kompakt otomobilleri arasında ilk üçte olmuştur. Astra yılda ortalama 500.000’e yakın bir satış hacmi ile tüm Opel satışlarının üçte birini oluşturmaktadır.
 

 

 “Yoğun çalışma ortamında kısa da olsa bize zaman ayırdınız, Opel Insignia Club adına çok teşekkürler Sayın ULUSOY.”

Ulusoy: İlgiyle sitenizi takip ediyoruz, bende Opel adına teşekkür ediyorum. En yakın zamanda görüşmek üzere…

-HB C Segmentinde yer alan markaların pazar payları:

1 Yorum

  1. Opel karl ne zaman gelecek sinan bey


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .