Meguiars #7 Show Car Glaze ve Collinite No. 476S Uygulaması…

Merhabalar,

Turtlewax uygulamasından sonra bu uygulamayı yaptım. Parlaklık daha iyi, henüz boncuklanmaya bakmadım. Bu ürünler daha profesyonel ürünlerdir.

Otomobili, Nıgrın carnauba wash and wax ürünü ile yıkadım. (uygulamalar süresince araç kapalı garajda kaldı). Daha sonrada 1.gün glazeyi attım. 2. gün tekrar glaze ve üstüne wax’ı attım. Diğer gün tekrar wax’ı attım. Yani her ürünü 2 kez uyguladım. Glazeyi temizlemek kolaydı, ancak wax’ın kalın atılan kısımlarını silmede zorlandım; eski performansımda kalmamış

Özellikle glaze aracın boyasını cam gibi yapıyor. Fotoğrafları ekliyorum…

4 Yorum

  1. mükemmel fotolar, ellerine sağlık, insignia süper duruyor!

  2. Teşşekürler, fotoğraf çekmede bazı teknikler olsada asıl olan fotoğrafı çekilenin güzelliğidir. İnsignia’da bazı açılardan mükemmel pozlar veriyor. Bu arabayı dışardan oturup saatlerce izlemek çok güzel. Hele hele gece, hafif yol aydınlatması olan biryerde…

  3. nasıl bir objektif kullandın çekerken? özellikle su damlalarını?

  4. Evet gerçekten bende aracıma bakmaya doyamıyorum onu biblo gibi koyup izleyesim geliyor.Bende Meguiarz da boya koruma yaptırdım birde kendim uygulayabilmek için bir cilasını aldım boya korumanın üzerinden 1 ay geçti hala daha su damlacıkları boncuk boncuk duruyor.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .