F O R U M

bu sayfa genel olarak her konuda sohbet edebileceğimiz ve her türlü yazışmayı yapabileceğimiz genel forum alanımızdır.

61 Yorum

  1. meraba ben yeni bi insignia kullanıcısıyım çok büyük hevesle aldığım arabam şimdi beni gerektiğinden fazla üzüo bunun sebepleri iç mekanda konsoldan gelen çıdırdamalar ve cızırdamalar servise götürdüğümde bunun için yapılabilcek bi şey olmadığını söylediler bu can sıkıcı bu konuyla ilgili herhengi araştırması olan varsa cevap bekliyorum..

  2. evet aynen öle aynı sorun bendede var bende gösterdigimde sorunun kado agacı döşemeden kaynaklandıgını sölediler yapcak bise olmadıgını sölediler bide benim sorunun suspansiyonda acaba bütün insignialardamı böyle bilmiyorum ama en ufak bi kasisden gectigimde bile icerye cok sert bi sekilde hissedilyo bunun sebebi nedir acaba?

  3. arkadaşlar herkes çok yakıyor diyo ama çok da kişiden kişiye değişir km de ne kadar yaktıgını açıkca yazar mısınız ??

  4. yakt konusuda aslan besleyen yemini dusunmez derim ic mekanda ise gercekten basarsz

  5. Merhabalar,
    Elektrikli şoför koltuğundaki yan bakalit çatladı.
    Bunu bir türlü bulamadım.
    Birde aracı almadan önce araştırırken birçok insignia da bu sorunu görmüştüm. Anlaşılan kronik .

    Sizlerde de var mı aynı sorun ve çözüm bulabilen var mı?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

  • ana sponsorumuz

    .
  • HOLLAND SHIELDING SYSTEMS – FARADAY KAFESİ VE SAĞIR ODA UYGULAMALARI

    .